آزمون


مبارزه یک خواننده دیگر با سرطان

غلام‌رضا صنعتگر گفت: پس از آنکه با دعای خیر مردم و لطف خداوند، مرحله‌ نخست شیمی‌درمان من با موفقیت سپری شد، پس از ماه صفر، مرحله دوم آن در شش جلسه با دور بالاتر آغاز می شود.


دختر ایرانی نمونه اخلاق در کوبا



مسئولان دانشگاه پزشکی کوبا، خانم «آساره ابوالفتحی»، دانشجوی ایرانی مشغول به تحصیل در این دانشگاه را به عنوان دانشجوی نمونه اخلاق و درس انتخاب کردند.

اعتراض کاربران در صفحه اجتماعی وزیر

همزمان با کاهش نرخ، اپراتور دوم برای جبران درآمد، قیمت بسته‌های اینترنت را دو برابر کرد.

قرار بود دستور کاهش نرخ مصرف آزاد اینترنت موبایل از اول دی‌ماه اجرا شود. همزمان با کاهش نرخ، اپراتور دوم برای جبران درآمد، قیمت بسته‌های اینترنت را دو برابر کرد. در پی این اقدام کاربران اعتراض شدید خود را در صفحه شخصی وزیر و اپراتور در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند.

عکس رئیس‌جمهور در میان تصویرهای «ناجور» سال ۲۰۱۴



مجله «ایندیپندنت» ۲۳ عکس «ناجور» سال ۲۰۱۴ را منتشر کرده است. در این گالری به ده عکس منتخب این مجموعه و علل انتخاب آنها پرداخته شده است. عکسی از دکتر حسن روحانی و برخی دیگر از سران کشورها، در میان این تصاویر است.


کتک خوردن بازیکن از داور



در یک دیدار فوتبال، داور بازی در اقدامی باورنکردنی، یکی از بازیکنان را که به وی معترض بود، ابتدا اخراج کرد و پس از آن او را با مشت و لگد کتک زد.
تروریست ها هم گریه می کنند!


یک عضو گروه تروریستی داعش در حالی که دستبند به دست داشت و تحت محافظت یک نیروی امنیتی عراقی بود، به‌‌ همان جایی که ماه گذشته عملیات تروریستی انجام داده بود برده شد تا با قربانیان و بازماندگان جنایت خود رو به رو شود.


نظرات  (۱)

خودشونم میفهمن جنایت کارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی