آزمون



دختر آمریکایی برای رفع مشکل تنهایی با خودش ازدواج کرد!

یک دختر آمریکایی برای رفع مشکل تنهایی و تجرد در مراسمی رسمی با خودش ازدواج کرد.

ازدواج دختر آمریکایی با خودش
«یاسمین» پس از آنکه از یافتن شوهرناامید شد، به ترفند غیر معمول ازدواج با خود روی آورد تا بر فهرست ازدواج های عجیب و غریب در غرب از جمله ازدواج با حیوان و ازدواج با همجنس ، مورد دیگری افزوده شود.

پراید جامانده داعش در عین العرب

(این پراید یکی از محصولات سایپا در عراق است که تروریست ها آن را از عراق به سوریه برده بودند.)

 

پراید جامانده داعش در عین العرب


عجیب ترین درخت ایران

مروارید سبز در ۴ کیلومتری شمال غرب (شمال جغرافیایی) شهرستان ارسنجان واقع شده است، که به صورت درخت بنه خودرو بر روی صخره ای عظیم با ارتفاع تقریبی ۶ متر قرار دارد.
عجیب ترین درخت ایران

جالب ماجرا در این است که درخت برای رساندن ریشه های خود به خاک، میان صخره را در چندین قسمت شکافته و توانسته به مرور خود را به زمین متصل کند.

 
بلندترین آسانسور جهان
 
کابل‌های فولادی که در آسانسور مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار سنگین بوده و علاوه بر افزایش مدت زمان طی کردن مسیر، حداکثر تا ارتفاع 500 متری قابل استفاده هستند و در بسیاری از آسمانخراش‌ها، افراد مجبور به پیاده شدن و استفاده از آسانسور دیگر برای رسیدن به طبقات بالاتر هستند.
بلند ترین آسانسور جهان

اما محققان شرکت فنلاندی تولیدکننده آسانسور Kone در طی 9 سال تحقیق و آزمایش موفق به یافتن روشی برای ساخت آسانسوری شده‌اند که قادر به صعود تا ارتفاع یک کیلومتری است.

 
همسر ظریف در بازاچه خیریه
همسر ظریف در بازارچه خیریه
هفتمین بازارچه انجمن بانوان دیپلمات در دفتر مطالعات وزارت امورخارجه افتتاح شد.

 
جریمه 19 هزار دلاری برای پرت کردن ته سیگار
 
یک مرد 38 ساله سنگاپوری به دلیل پرت کردن ته سیگار در فضای عمومی به 19 هزار و 800 دلار جریمه شد.
جریمه به خاطر پرتاب سیگار

تمیزی و نظافت در سنگاپور یک قانون کلی است و نظافت فضاهای عمومی باید رعایت شود، دولت در این مورد با هیچ کس شوخی ندارد، به همین منظور 600 دوربین‌های مداربسته برای نظارت بر جرایم در شهر مستقر شده است.
 
هفته پیش یک مرد 38 ساله به دلیل پرت کردن 34 ته سیگار از پنجره آپارتمان خود طی 4 روز به 19 هزار و 800 دلار سنگاپور معادل 13 هزار و 128 یورو جریمه شد و این شخص باید به مدت 5 ساعت شهر را تمیز کند.
 

 
واکنش پاپ به عروسکش
واکنش پاپ به عروسکش

 

«گوش الاغی»، جدیدترین عمل زیبایی در ایران

رسانه‌ها از رواج عمل زیبایی جدیدی موسوم به عمل «گوش الاغی» در میان جوانان کشورهای غربی می‌نویسند. از آنجایی که انجام عمل زیبایی در ایران رواج زیادی دارد و برخی جوانان نیز، تقلید از هر چیز غربی ها را نشانه با کلاسی می دانند، پیش بینی می شود بزودی انجام این عمل خرکی، در میان جماعت عشق خارج مد شود.
جراحی های عجیب
 
بر طبق ‌آمار، تنها ده درصد از متقاضیان عمل‌های زیبایی از مشکلات واقعی چهره رنج می‌برند. گفته می‌شود که در ایران، دختران گاه با وجود سن بسیار کم باز هم تن به جراحی پلاستیک می‌دهند تا چهره‌هایی «عروسکی» داشته باشند.
به صفحه اصلی وبلاگ هم سر بزنید
www.ba133.blog.ir


نظرات  (۲)

یارب

مسخره است
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۲ اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد

سلام

ان شاءالله که در این مسیر (جنگ فرهنگی) موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی