آزمون


گروه تروریستی داعش از گشودن دفتر موسوم به "دفتر جذب نیروهای داوطلب و اعلام بیعت" با ابوبکر بغدادی سرکرده این گروه تروریستی خبر داد

به نقل از العالم، نهاد موسوم به "دفتر دعوت و مساجد ولایت فرات" وابسته به گروه تروریستی داعش، با توزیع اعلامیه ای از افتتاح دفتر ثبت نام افراد داوطلب برای پیوستن به این گروه تروریستی و بیعت با بغدادی خبر داد.
گروه تروریستی داعش شهر البوکمال سوریه و القائم عراق و روستاها و شهرک های اطراف آن را در قالب یک منطقه به نام "ولایت فرات" برای خود نامگذاری کرده است.
در این اعلامیه با اشاره به آغاز ثبت نام افراد داوطلب در شعب "دفتر دعوت و مساجد ولایت فرات"؛ داشتن پانزده سال سن را به عنوان یکی از شروط برای پیوستن به داعش اعلام شده است. منابع خبری همچنین اعلام کردند که "عبدالباسط الساروت" که این روزها به یکی از عناصر مسلح شناخته شده در حمص تبدیل شده است، با داعش اعلام بیعت کرد.
وی که بازیکن فوتبال و دروازه بان تیم الکرامه سوریه و بازیکن تیم ملی این کشور بود؛ در ابتدای بحران به گروه های مسلح پیوست.
حامیان گروه تروریستی داعش در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که دروازه بان سوری در حومه حمص به داعش پیوست.




خبرگزاری‌ها روز شنبه به نقل از فدراسیون فوتبال سوریه گزارش دادند: «صلاح مطر» بر اثر اصابت خمپاره در منطقه "الدویلعه" شهر دمشق پایتخت سوریه به شهادت رسیده است.


مطر یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال سوریه در دهه های 70 و 80 میلادی بود و پس از آنکه از صحنه دروازه بانی سوریه کنار رفت، در بسیاری از تیم های محلی، کار آموزش دروازه بان ها را برعهده گرفت.

گفتنی است دو هفته پیش نیز «طارق غریر» بازیکن تیم فوتبال نوجوانان سوریه بر اثر اصابت خمپاره از سوی تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

این بازیکن تیم فوتبال نوجوانان سوریه در شهر حمص بر اثر پرتاب خمپاره از سوی گروه‌های تروریست مخالف دولت سوریه جان خود را از دست داد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی