آزمون



نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران در پشت حمله روز چهارشنبه حزب‌ الله علیه نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی قرار دارد. در این حمله ۱۷ نظامی صهیونیست کشته شدند...

«بنیامین نتانیاهو» مدعی شد این ایران بود که در پشت حمله مرگبار روز چهارشنبه حزب‌الله علیه نظامیان صهیونیست قرار داشت؛ حمله‌ای که در آن 17 نظامی صهیونیست کشته شدند.

به نوشته روزنامه «هارآرتص»، چاپ فلسطین اشغالی، نتانیاهو که در مراسم یادبود «آریل شارون»، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، سخنرانی می‌ کرد، با بیان این مطلب افزود: «این همان ایرانی است که می‌ کوشد با قدرت‌ های جهان به توافق برسد؛ توافقی که این کشور را هسته‌ ای می‌‌ کند؛ به همین علت است که ما به شدت با این توافق مخالف هستیم».

وی گفت: «ما در مقابل هر خطری از خود دفاع می‌کنیم؛ چه دور، چه نزدیک. آریل شارون به خوبی خصلت ایران را درک کرده بود و آنچه او آن زمان درباره ایران گفته بود، هنوز صادق است».

نتانیاهو مدعی شد، ایران اکنون در تلاش است از طریق حزب‌الله، یک جبهه «تروریستی» علیه ما در بلندی‌های جولان بر پا کند. با توجه به این ادعا بود که او گفت:‌« ما به شدت به این تلاش‌های پاسخ می‌دهیم».

حزب‌الله لبنان در عملیاتی منحصر به فرد و در کمینی حساب‌ شده و دقیق، یک کاروان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «مزارع شبعا» در منطقه جولان اشغالی در فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

شبکه خبری المنار گزارش کرد، در این حمله، دست کم 9 دستگاه خودروی نظامی و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی، با سلاح‌ های موشکی هدف قرار گرفت و چندین تن کشته و زخمی شدند.

نتانیاهو در واکنش به حمله دیروز (28 ژانویه 2015، 8 بهمن 1393) مبارزان حزب‌ الله به نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی اعلام کرد: حمله به مزارع شبعا را تلافی می‌کنیم.

این در حالی است که حزب‌ الله لبنان، حمله روز چهارشنبه را به تلافی تجاوز صهیونیست ها به قنیطره دانسته است. همچنین این جنبش هشدار داده است می تواند مناطق مختلف فلسطین اشغالی را با موشک‌های خود از جمله موشک نقطه‌‌زن فاتح 110 هدف قرار دهد.

به باور بسیاری از کارشناسان نظامی، سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی، توان مقابله با این موشک را ندارد.
به صفحه اصلی وبلاگ هم سر بزنید
www.ba133.blog.ir

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی