آزمون



گزارش ها حاکی است ۱۴ تن از نیروهای زن توسط مافوقشان یعنی فرد شماره دو پلیس رژیم صهیونیستی، هدف تجاوز جنسی قرار گرفته اند...


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر  از العالم،  صبح امروز مشخص شد افسر عالی رتبه ای که شب گذشته به اتهام تجاوز جنسی مورد بازجویی قرار گرفته، "نیسیم مور" معاون بازرس کل در پلیس رژیم صهیونیستی است و این رسوایی نیز به لیست رسوایی های دو ماه اخیر پلیس رژیم صهیونیستی اضافه شد.

 

سرگرد مور شب گذشته در بخش بازجویی نیروهای پلیس به اتهام تعرض جنسی به یک نیروی زن پلیس که از وی کمک خواسته بود، مورد بازجویی قرار گرفت.

 

گزارش های رسانه ای خاطرنشان می کنند که افسر مظنون به ارتکاب اقدام های منافی عفت در مورد یک پلیس زن، به اتهام سوء استفاده از موقعیت خود به عنوان مافوق و نیز ارتکاب همین اقدام با 14 زن دیگر بازجویی شده است.

 

پلیس رژیم صهیونیستی معتقد است این فرد بلافاصله بعد از آن که برای بازجویی احضار شده پیامک هایی که برای پلیس زن فرستاده را پاک کرده است.

 

بازجویی از فرد شماره دو پلیس در پی اطلاعاتی آغاز شد که یک افسر دیگر به پلیس ارایه کرد. وی صبح امروز و بعد از پایان اولین دور بازجویی ها تحت بازداشت خانگی قرار گرفت.

 

این دومین رسوایی افسران پلیس رژیم صهیونیستی در هفته جاری است زیرا "کوبی کوهن" رییس پلیس رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، نیز چند روز قبل به اتهام سوء استفاده از موقعیتش برای تعرض به زنان زیردستش بازجویی شده بود.

به صفحه اصلی وبلاگ هم سر بزنید
www.ba133.blog.ir


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی