آزمون

پس از تغییراتی که در دو هفته اخیر در ظاهر و پوشش تکفیری های داعش دیده می شود، امروز تکفیری ها تصویری از اعضای جدید خود منتشر کردند که بطور کلی با تصاویر قبل از 2015 تفاوت دارد.


طی دو هفته اخیر، در تصاویر منتشر شده در صفحات داعش، می توان تغییراتی را مشاهده کرد که نشان می دهد پشتیبانی های جدی حامیانشان از آنها نه تنها ادامه دارد، بلکه بطور چشمگیری افزایش نیز یافته است.

در تصاویر چند روز اخیر، تروریست های داعش سلاح های کاملا نو و جدید در دست دارند و حتی از لباس های سنتی و کهنه و متفرقه نیز دیگر خبری نیست و هر گروه، به فراخور جایگاه و ماموریتش، از پوششی ویژه و حرفه ای با تمام جزئیات و امکانات بهره می برد.




تکفیری ها با لباس نو کنار خبرنگار آلمانی



یگان ویژه دستگیری خلبان اردنی با لباس ویژه



یگان ویژه کشتار با لباس ویژه



یگان ویژه خلبان اردنی با و پوشش ویژه



همانطور که اغلب سلاح های جدید تروریست ها، همانند موشک های دوش پرتاب استینگر، مختص ارتش امریکاست و نمی توان آنها را در پادگان های عراق و سوریه و در میان غنائم جنگی داعش پیدا کرد، لباس ها و پوشش آنها نیز در پادگان های عراق و سوریه یافت نمی شود و شباهت زیادی به پوشش نیروهای ویژه یک همسایه شمالی عراق و نیز، نظامیان رژیم صهیونیستی دارد.

هفته پیش داعش تصاویری از یگان ویژه ضربت خود در رقه را منتشر کرد که پوشش آنها از تمام لوازم و تجهیزات جدید مخصوص نیروهای ویژه ضد شورش امریکا برخوردار بود.

 

پوشش و ظاهر تکفیری ها تاپیش از این به گونه ای بود که شخصیت های وحشتناک سینمایی را برای نوجوانان تداعی می کرد و چندی پیش، یک کاربر نوجوان با استناد به عکس یک تکفیری در موصل، ادعا کرد که هاگرید، استاد هری پاتر نیز به داعش پیوسته است.






لطفا ً نظرات خود را در این بخش اعلام کنید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی