آزمون


بازیگر هالیوودی در بازدید از اردوگاه آوارگان در شمال عراق، تصریح کرد عملکرد جامعه جهانی در قبال سوریه و عراق اشتباه بوده و شکست خورده است...

برای مشاهده ادامه تصاویر به ادامه مطلب بروید ...

نجلینا جولی، بازیگر سرشناس سینمای امریکا که بارها از عملکرد خود در هالیوود احساس شرم و پشیمانی کرده، پس از بازدید از اردوگاه آوارگان عراقی در دهوک، عملکرد سیاستمداران کشورهای غربی در قبال سوریه و عراق را شرم آور تر دانست.


آنجلینا جولی، که به عنوان سفیر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، از یک اردوگاه پناهندگان در شمال عراق بازدید می کرد، از سران کشورهای جهان خواست تلاش بیشتری برای پایان جنگ در سوریه و عراق کنند.


این بازیگر زن امریکایی که بارها تاکید کرده، به نمایش گذاشتن بدن و سواستفاده از جذابیت های جنسی زنانه، روشی است که سرمایه گذاران هالیوود آن را به بازیگران تحمیل می کنند و انتها و حد و مرزی نیز ندارد، آواره شدن بیش از دو میلیون نفر از ساکنین مناطق شمالی عراق را نیز، زندگی تحمیل شده توسط دولت های غربی خواند و گفت: این منظره تلخ در عراق، نتیجه گسترش بحران سوریه است.


بازیگر سینمای امریکا افزود: ما نتوانسته ایم از خانه و زندگی مردم دفاع کنیم و لااقل باید از آنها در همین اردوگاه ها حمایت کنیم تا درد و رنجشان کمتر شود.

آنجلینا جولی، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: واضح است که آنچه دولت های ما در اینجا انجام داده اند، شکست خورده و باعث گسترش آوارگی و جنگ شده است.



آنجلینا جولی در کردستان عراق


عکس جدید آنجلینا جولی


آنجلینا جولی با چکمه بوت



آنجلینا جولی در کردستان عراق


آنجلینا جولی در کردستان عراق


آنجلینا جولی در کردستان عراق


آنجلینا جولی در کردستان عراق


آنجلینا جولی در کردستان عراق


آنجلینا جولی بدون آرایش

از مطالب صفحه اصلی هم بازدید کنید
www.ba133.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی