آزمون



کوثری گفت: اگر سران فتنه دادگاهی هم بشوند به خاطر این جرم سنگین آنها که امنیت ملی را به مخاطره انداختند،حکمشان قطعاً اعدام است...

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون برخی اقدامات در راستای رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: افرادی که این چنین در پی قبح زدایی از اقدامات فتنه 88 هستند و می خواهند به نحوی آن را به فراموشی بسپرند و دائم از آزادی سران فتنه صحبت می کنند به دو گروه تقسیم می شوند. برخی به خاطر اینکه پایشان در پرونده فتنه 88 گیر هست درصددند تا با زیر سوال بردن ماهیت فتنه 88، بدینوسیله خود را نیز تبرئه کنند، برخی هم از روی نادانی و عدم آگاهی چنین کاری می کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هر کشوری هم که بود برخورد شدیدی با این گونه افراد انجام می‌داد و این که امروز این افراد در حصر خانگی به سر می‌برند جز رافت اسلامی چیز دیگری نمی تواند باشد. تصمیم حصر خانگی هم توسط شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شده  و اگر این شورا به این نتیجه هم برسد که سران فتنه باید دادگاهی بشوند، قطعاً این اقدام صورت می پذیرد.

 وی افزود: هر چند نمی خواهیم پیش از صدور حکم دادگاه حکم صادر کنیم ولی به خاطر محاربه‌ای که سران فتنه در نظام مقدس انجام داده اند و این اقدام آنها هم بر کسی پوشیده نیست اگر دادگاهی هم بشوند به خاطر این جرم سنگین آنها که امنیت ملی را به مخاطره انداختند و عاملین اصلی بودند که باعث کشته شدن ده ها نفر از هم وطنان شدند، قطع به یقین حکمی جزء "اعدام" نخواهند داشت.

کوثری خاطرنشان شد: هر چند عاملین اصلی فتنه در خارج از کشور و در سفارتخانه انگلیس بوده ولی سران فتنه به صورت آگاهانه وارد نقشه طراحی شده استکبار شدند و به عنوان عاملین استکبار نقش آفرینی کردند که این جرم بسیار سنگین است

وی گفت: امروز نباید فراموشمان شود که امثال محمد خاتمی نیز جزء عاملین اصلی فتنه هستد که امروز در سایه برخی بی تدبیری ها آزادانه در حال اظهارنظر در رسانه‌ها می باشند. مردم که تاب تحمل فتنه 88 را نداشتند به خیابان ریختند و حماسه 9 دی را به وجود آوردند امروز نیز اگر امثال خاتمی مراقب تحرکات خود نباشند هم نظام و هم مردم دیگر تحمل چنین فعالیت های مرموزانه و ضد نظام را نخواهند داشت.


نظرات  (۱)

۰۳ دی ۹۳ ، ۰۹:۵۵ دبستان فاتح
سلام، خوب است به جای دامن زدن به اختلافات با تحکیم وحدت به فکر حل مشکلات مهم تر کشورمان باشیم . چرا که سیاست دشمن ما سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن است.
پاسخ:

من به شما تبریک می گویم که چنین طرز تفکری دارید . امایادآوری حوادث تلخ گذشته بر طبق قرآن باعث درس گرفتن دیگران از گذشتگان و تکرار نشدن آن میشود .

یادمان باشد که حوادث سال 88 در حال به هم زدن وحدت در کشور بود .  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی