آزمون


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهادت شهید الله‌دادی دستورالعملی برای آزادی قدس و جوازی جهت پاسخ مناسب علیه رژیم صهیونیستی است...

به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست فرماندهان و مسئولین بسیج و سپاه های استانی کشور گفت: شهادت شهید الله دادی دستورالعملی برای آزادی قدس و جوازی جهت پاسخ مناسب علیه رژیم صهیونیستی است.

نقدی شهادت سردار الله دادی را سند روشنگری و بیدارگری دانست و اظهار داشت: شهادت ایشان بار دیگر ثابت کرد که تکفیری ها، شاخه نظامی جنگ های نامنظم رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه امت اسلام هستند.

وی با بیان اینکه خون شهید الله دادی پرده از چهره منافقانه برخی برداشت، تصریح کرد: این ترور نشان داد علت حمله گسترده رسانه های صهیونیستی و عوامل آنها به سپاه و بسیج چیست؛ نفوذ و اثر سپاه و بسیج در تقویت جبهه مقاومت باعث شده برای دشمنی با تمام توان وارد عرصه شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خطاب به صهیونیست ها تاکید کرد: صهیونیست ها بدانند آنچه از آن می ترسند به سرشان خواهد آمد و تنها راه این است که چمدان های خود را بسته و به کشورشان بازگردند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها روی آرامش را نخواهند دید، ادامه داد: این خون ها بدون پاسخ نمانده و تا روز نابودی کامل رژیم صهیونیستی، آنها باید کاملا در آماده باش باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج غلبه بر رژیم صهیونیستی در عملیات آزادسازی قدس را راحت تر از غلبه بر این رژیم در جنگ های 33، 22، 8 و 51 روزه دانست و افزود: دکترین نظامی رژیم صهیونیستی بر مبنای آفند و تهاجم بوده و این روش 60 سال در ارتش آنها نهادینه شده است.

وی رژیم صهیونیستی را در مسئله پدافندی بسیار آسیب پذیر و ضعیف دانسته و تصریح کرد: این آسیب پذیری در پدافند سبب شکست راحت آنها خواهد شد چراکه وقتی ارتش این رژیم 4 بار در موضع آفندی شکست خورده بی شک در موضع پدافندی خیلی راحت تر شکست خواهند خورد.

نقدی نابودی رژیم صهیونیستی و گسترش اسلام ناب در سراسر دنیا را آرزوی بزرگ امام خمینی علیه الرحمه عنوان و خاطرنشان کرد: این آرزوی امام در حال محقق شدن است و در این راه مدیون خون پاک شهدایی هستیم که قبل از شهادتشان حتی اهتزاز پرچم اسلام بالای سرشان را ندیده و در این آرزو خونشان را فدا کردند.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی