آزمون

تحلیلگران صهیونیستی در تلویزیون رسمی این رژیم پرده از کانال‌های پشت پرده میان تل‌آویو و روسیه برداشتند و اعلام کردند این رژیم از مسکو خواسته است پیام‌های حفظ آرامش به حزب‌الله و ایران برساند تا جنگ (فراگیر) در نگیرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد که این رژیم با وساطت مسکو از حزب‌الله خواسته است که در پاسخ به حمله «قنیطره»، اوضاع برهم نریزد و امور به سوی جنگی فراگیر پیش نرود.

بنا به گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، «بن داوید» تحلیلگر کانال 10 گفت: رژیم صهیونیستی  از روابط خوب مسکو با اعراب استفاده و به حزب‌الله اعلام کرد خواهان جنگ نیست و عملیات ترور در قنیطره برای دفاع از خودش بوده است نه پیامی برای آغاز جنگ.
حزب الله
چهار تحلیلگر صهیونیستی در این شبکه تلویزیونی در نهایت از برنامه خود نتیجه گرفتند که این رژیم منافق است و دوگانه سخن می‌گوید؛ «از یکسو به رسانه‌های خارجی اعلام می‌کند که نمی‌دانسته سردار ایرانی (شهید محمد علی الله دادی) در گروه مورد هدف قرار داده شده در "قنیطره" بوده است و از سوی دیگر اطلاعات درز پیدا کرده به خبرنگاران نظامی و روزنامه‌هایصهیونیستی نشان می‌دهد که سرویس اطلاعات و "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر و "موشه یعلون" (وزیر جنگ) و غیره به خوبی از این موضوع آگاه بوده‌اند».

همچنین به نوشته روزنامه الاخبار، طبق گزارش کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی، منابع نظامی دراین رژیم گفتند که آنها بخوبی می‌دانند که حزب‌الله پاسخ (حمله به قنیطره را) می‌دهد و در این شکی نیست. این منابع می‌گویند که پیام صهیونیست ها به حزب‌الله این است که اگر پاسخ حتمی است، این رژیم  تلاش دارد که هدف غیرنظامی نباشد که در غیر این صورت، نمی‌تواند که پاسخ واکنش حزب‌الله را ندهد.

طبق گزارش کانال دو، اگر هدف نظامی باشد،رژیم اشغالگر  نه اینکه هرگز پاسخ نمی‌دهد اما آن را نوعی تعهد متقابل به معیارهای درگیری میان دو طرف قلمداد خواهد کرد.

این تحلیلگران درباره تلاش صهیونیست ها برای اینکه به ایران اعلام کند اطلاع نداشته فرمانده ایرانی در گروه قنیطره بوده است، گفتند: رژیم صهیونیستی خوب می‌دانست چه کسی را هدف قرار داده و پیش‌تر نیز اینچنین اتفاقاتی رخ داده است و در این زمینه جنگی حقیقی میان ایران و اشغالگران است.

در حمله جنگنده‌های صهیونیستی در روز یکشنبه (28 دی) به منطقه قنیطره سوریه  6 عضو حزب‌الله و یک فرمانده ایرانی به شهادت رسیدند.

یک روز بعد خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام امنیتی صهیونیستی که هویت وی فاش نشد، گزارش کرد که رژیم صهیونیستی  از حضور فرمانده ایرانی مطلع نبوده و فکر می‌کرده است که عناصری در درجه پایین‌تر را هدف قرار داده است.

اما روزنامه الرأی کویت، روز پنجشنبه گذشته گزارش کرد که اطلاعات ویژه به دست آمده در این خصوص نشان می‌دهد که فرمانده ایرانی از طریق یک خط تلفن سوری ردیابی شده ورژیم غاصب نیز دقیقا با هدف ژنرال ایرانی، اعضای حزب‌الله را هدف قرار داده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی