آزمون



عملیات غافلگیر کننده حزب الله لبنان ضد نظامیان رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا به کابوسی برای صهیونیست ها تبدیل شده و مقامات این رژیم را به تکاپو انداخته است.

گفته می شود، صهیونیست ها به علت وحشت از باز شدن جبهه های جدید علیه این رژیم، تصمیم گرفتند به عملیات حزب الله لبنان پاسخ ندهند.
                                                    
نحمان شای، عضو کنست رژیم صهیونیستی گفت: (( اسرائیل باید برای جلوگیری از وخامت اوضاع تلاش و تاکید کند. نباید به واکنش گسترده کشیده شویم. ما خواهان جنگ جدید در شمال نیستیم، هنوز پیامدهای جنگ غزه پایان نیافته است. ))

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم پس از خروج بسیاری از شهرک نشینان از مناطق شمالی سرزمین های اشغالی از آنها خواست، زندگی خود را به روال عادی برگردانند. یلعون که پس از حمله دیروز مبارزان حزب الله دچار یاس و سردرگمی شده است برای کاهش اثرات روانی این حمله، گفت: به هیچ عنوان امکان نجات نظامیان این رژیم از حمله حزب الله لبنان وجود نداشت.

موشه یعلون                                                         
موشه یعلون ،  وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت : (( حتی اگر خودروی جیپ مورد هدف قرار گرفته خودروی زرهی هم بود، نظامیان ما از این حمله جان سالم بدر نمی بردند. موشکی که حزب الله از آن استفاده کرده از پیشرفته ترین موشک های هدایت شونده است و توان نابود کردن پیشرفته ترین زره پوش ها را نیز دارد. ))
                                                      
همچنین گوبی ماروم ، از فرماندهان سابق رژیم صهیونیستی گفت : (( این حادثه بسیار خطرناک است و نشانه جهشی در پاسخ حزب الله به حملات اسرائیل است. برای این عملیات مدت طولانی برنامه ریزی شده و اطلاعات تل آویو درباره قدرت حزب الله اشتباه بوده است. ))

در همین حال رسانه ها و شخصیت های سیاسی منطقه نیز عملیات دیروز حزب الله لبنان را ضد نظامیان صهیونیست، شکست صهیونیست ها و اقتدار حزب الله توصیف کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارونت با چاپ عکسی از انهدام خودروهای نظامی ارتش این رژیم در عملیات بزرگ حزب الله لبنان در مزارع اشغالی شبعا، موفقیت حزب الله را شکست بزرگ نظامی، اطلاعاتی و امنیتی برای رژیم صهیونیستی دانست .

اکنون وحشت از احتمال حمله دوباره حزب الله بر سرزمین های اشغالی سایه افکنده و شهرک نشینان صهیونیست در مرز لبنان در حال مهاجرت به مناطق دورتر هستند.

همچنین مقامات رژیم صهیونیستی درهای پناهگاهها را به روی مردم بازکردند.

در این حال آرامش شکننده ای بعد از طوفان نیروهای حزب الله در عملیات ضد صهیونیستی در مزارع شبعا، بر این منطقه حاکم شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی منطقه بسته نظامی در شهرک های نزدیک به خط حائل جولان اشغالی در منطقه را تمدید کرد و از شهرک نشینان خواست از تردد در مناطق نزدیم به این خط خودداری کنند.

ارتش همچنان در منطقه در حال آماده باش قرار دارد، ولی تبادل پیام بین دو طرف از طریق طرف سوم از جمله فرمانده نیروهای یونیفل نشان می دهد که دو طرف در صدد کنترل امور و جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع هستند.

به نظر می رسد، ارتش رزیم صهیونیستی و نیروهای حزب الله دست کم تا مدتی دیگر درگیر نشوند، ولی از مهم ترین دغدغه ها و نگرانی های رژیم صهیونیستی متحد شدن دو جبهه سوری و لبنانی در نبرد با این رژیم است.

در همین حال گروههای مقاومت فلسطینی، مقامات و مردم فلسطین ولبنان با برگزاری جشن هایی  این عملیات را  پیروزی بزرگ برای مقاومت و شکست سنگین برای رژیم صهیونیستی  دانستند و بر وحدت میان خود علیه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

دانلود فیلم (2:25)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی