آزمون


سخنگوی وزارت خارجه رژیم‌ صهیونیستی روز پنج‌شنبه در واکنش به خبر آموزش زبان فارسی به دیپلمات‌های اسرائیلی، گفت این رژیم روزی سفارت خود در تهران را بازگشایی می‌کند...

سخنگوی وزارت خارجه رژیم‌صهیونیستی روز پنج‌شنبه پس از انتشار خبر برنامه وزارت خارجه این رژیم برای آموزش زبان فارسی به کارکنان خود، به خیال‌پردازی پرداخت و گفت اسرائیل روزی سفارت خود در تهران را بازگشایی می‌کند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» دیروز گزارش داد که وزارت خارجه اسرائیل قصد دارد با هدف تقویت نیروهای خود در رویارویی با پرونده ایران، دوره‌های آموزش زبان فارسی برای آن‌ها برگزار کند .

«پائول هرشسون» در واکنش به این خبر، در توئیتر نوشت: «روزی سفارتمان در تهران را بازگشایی می‌کنیم. برای انجام این کار، استدعا می‌کنم.»

وی همچنین در توئیت دیگری، با انتشار خبر آموزش زبان فارسی به دیپلمات‌های صهیونیست، نوشت: «شاید برای آنکه قرار است روزی آنجا در سفارتمان کار کنند.»

به نوشته روزنامه یدیعوت، این دوره‌ها را اداره آموزش وزارت خارجه اسرائیل با هدف کمک به تحقق اهداف سال 2015 این رژیم در رابطه با ایران، از جمله ناکام گذاشتن برنامه هسته‌ای، افزایش فشارهای دیپلماتیک بر تهران، تداوم تحریم‌ها و ایجاد اتحاد منطقه‌ای علیه ایران و برجسته کردن نقش ایران در حمایت از گروه‌های مقاومت، برگزار می‌کند.


روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» روز پنج‌شنبه گزارش داد که وزارت خارجه این رژیم قصد دارد برای کارکنان خود دوره‌های آموزش زبان فارسی برگزار کند.

به نوشته این روزنامه، این دوره‌ها را اداره آموزش وزارت خارجه اسرائیل با هدف کمک به تحقق اهداف سال 2015 این رژیم در رابطه با ایران، از جمله ناکام گذاشتن برنامه هسته‌ای، افزایش فشارهای دیپلماتیک بر تهران، تداوم تحریم‌ها و ایجاد اتحاد منطقه‌ای علیه ایران و برجسته کردن نقش ایران در حمایت از گروه‌های مقاومت، برگزار می‌کند.

یدیعوت با اشاره به اینکه کارکنان وزارت خارجه نقش مهمی در جمع‌آوری اطلاعات در رابطه با ایران دارند، نوشته است که این برنامه با استقبال دیپلمات‌ها و کارکنان این وزارتخانه مواجه شده است.

در بخشی از اطلاعیه‌ای که در وزارت خارجه اسرائیل پخش شده، آمده است: «هدف از برگزاری این دوره‌ها، افزودن به ابزارهای کارکنان برای برخورد با این موضوع (پرونده ایران) است.»

قرار است در اولین دور از این کلاس‌ها، 10 دیپلمات صهیونیست شرکت کنند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی