آزمون


هواداران و جنایتکاران داعش، برای قتل خلبان اسیر اردنی پیشنهادهایی وحشیانه و عجیب از قبیل درآوردن کلیه و چشم، کباب کردن و پختن، و قتل به شیوه عثمانی‌ها را مطرح کرده‌اند...

به نقل از العالم، هواداران داعش و جنایتکاران این سازمان تروریستی در دو روز گذشته برای یافتن «بهترین راه» برای قتل معاذ الکساسبه خلبان اردنی تلاش بسیار کردند؛ در حالی که اغلب پیشنهادها بر شکنجه وی قبل از مرگ تاکید می کرد.

بعضی پیشنهادها ماهیت «پزشکی» داشتند؛ یکی با نام مستعار «کم تمنینا سنینا» (سالها آرزو داشتیم)، پیشنهاد کرده است که ابتدا یک کلیه و یک چشم او را درمی آوریم، سپس اجازه می دهیم اندکی زنده بماند پس از آن چشم دیگر و کلیه دیگر او را نیز درمی آوریم و در انتها کارمان را با درآوردن قلبش پایان می دهیم(!)

شخصی با نام مستعار «مصراسلامیه» نیز پیشنهاد داد که یک پزشک باتجربه، دو کلیه و کبد و قلب و اعضای مهم او را جدا کند تا آنها را به بیمارن سوری اهدا کنیم(!)

برخی پیشنهادها هم جنبه «آموزشی» دارد، مانند پیشنهاد «ابوزید السودانی» که می گوید: «او را «موش آزمایشگاهی» قرار دهیم تا فرزندان رقه، راههای سربریدن کافران و مرتدان را فراگیرند»!

برخی افراد هم شیوه های انتقام جویانه ای مطرح کرده اند؛ شخصی با نام مستعار «معلومات مفیده» پیشنهاد داده که «بدون هیچ ترحمی، یک خودرو با سرعت زیاد رانندگی کند و این «سگ زنده» را با خود بکشاند».

شخصی به نام «طالبه الجنان» نیز درخواست کرده که خلبان اردنی در رقه آویزان شود تا در هر حمله و بمبارانی که صورت می گیرد یکی از اعضای بدنش قطع شود.

«عزام العسیری» پیشنهاد داد که گوشت بدنش را با ناخن گیر تکه تکه کنند و این کار را از پاها شروع کنند تا گوشها»!

اما به نظر می رسد پیشنهاد فرد دیگری که خود را «خطاب» معرفی می کند، از تمام پیشنهادات دیگر انتقام جویانه تر باشد، وی می گوید: او باید هر روز سلاخی شود و از او فیلمبرداری کنند، سپس مداوا شود و دوباره این کار تکرار گردد بار دیگر درمان شود و از نو گوشت تنش بریده شود و هر روز فیلمی از سلاخی وی منتشر شود(!)

برخی پیشنهادها دیگر نیز به نظر می رسد که از طرف «آشپزان» داعش مطرح شده است! یکی از پیشنهادها این بود که در ماهی تابه با اندکی پیاز و نمک پخته شود.

شخص دیگری که خود را «جنرال» معرفی کرده می گوید: «یا از تشنگی هلاک شود و یا در حفره ای از آتش قرار گیرد و یا کباب شود و کبابش برای خانواده اش ارسال شود».

برخی دیگر بر سربریدن و یا قطعه قطعه کردن با چاقویی که تیز و برنده نباشد، تاکید کردند؛ مانند کشیدن ناخن ها و بریدن گوشها و دست و پاها با چاقوی کُند. شخصی با نام «العیون الحور» چاقوی اره ای را پیشنهاد داد، یا اینکه این خلبان اسیر را 90 قطعه کنند(!)

حیدره العوبثانی نیز گفت: «دستها و پاهایش را بطور مخالف (دست راست با پای چپ، یا دست چپ با پای راست) قطع کنند.»

اما «انصار الخلافه» در این بحث تاریخی برای یافتن بهترین و شنیع ترین شیوه برای قتل خلبان اسیر، راهی به جز شیوه عثمانی نیافته، از این رو قتل با وسیله ای به نام »خازوق» به شیوه عثمانی ها را پیشنهاد داده است. قتل با خازوق بدین گونه بود که نوک تیز تیرک چوبی (خازوق) را در ناف یا سینه یا مقعد قربانی فرو می کردند.

گفتنی است که گروه تروریستی داعش روز چهارشنبه٬ سوم دی ماه٬ پس از سرنگونی یک جنگنده اردنی٬ خلبان آن ستوان معاذ الکساسبه را نزدیک شهر رقه در شمال سوریه به اسارت گرفت.



جنگنده های ائتلاف که پیش از این، در چندین عملیات، بجای حمله به مواضع داعش، به نیروهای در حال مبارزه با تکفیری ها حمله کرده و آن را خطای سهوی توصیف کرده اند، این بار موجبات خنده و شادی تکفیری ها را فراهم کردند.

خلبان معاذ یوسف، اردنی است اما مشخص نیست که در خدمت نیروی هوایی کشورش بوده و یا با نیروی هوایی عربستان همکاری می کرده است.

بسیاری از خلبانان نیروی هوایی عربستان، خلبانان اردنی و پاکستانی هستند. کارت شناسایی معاذ یوسف، متعلق به نیروی هوایی اردن است.


نظرات  (۱)

۰۷ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۳ سید محمد حسینی یزدی
خدا داعش را به جان امریکا بیندازد ان شاء الله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی